Tisdag!

God morgon alla läsare. Klockan ringde för en stund sen och jag ligger fortfarande kvar i sängen. Ska snart gå upp och fixa lite med disk och annat småplock. Klockan ett ska jag iväg, är lite smått nervös men de kmr nog bli bra. Sen tror jag att det blir en sväng på den "stora stan", sen blir det nog en titt förbi min söta mormor. Borde kanske sätta igång med träningen igen var ett tag sen har varit så mycket annat, men ikväll blir de tröning de är en sak som är säker. Idag fyller min vän Lisa 20 år grattis till henne ännu en gång. Jag borde gå upp men min lathet sägerv ifrån. Fint väder idag också helt otroligt, så många dagar i sträck. Hoppas studenterna får liks fint väder. Imorgon kommer Chica hit mysigt, kanske man ska ut och springs då? Hmm får se hur de blir med den saken. Nu måste jag gå upp och fixa lite o duscha. Ha en bra dag, hörs nog senare:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0