rent och fint.

hejsan och hallå! idag har jag städat här hemma började med vardagsrummet/sovrummet och gjorde även lite disk samtidigt. sen gick jag på möte vid 13.00 och åt sen lunch med min bästa vän maria. efter det gick jag till mormor en stund. sen var jag tvungen att gå hem för lilltjejen hade kommit (CHICA). då fortsatte jag och städa och blev precis klar vårt hem är nu rent och fint, jag älskar det! men just nu vill jag bara flytta till den nya lgh, för den är steeeeek! Längtar ihjäl mig! Min sommar ser iaf ljus ut nu, blir nog en och annan jobbdag! får nog veta mera imorgon. vad ska man hitta på nu då? tror det får bli en liten promenad med lilltjejen. sen får vi se om jag hinner träna ikväll. måste förmodligen spackla en liten del på väggen, för råkade göra en repa under städningen, inte så bra. det ordnar jag nog lätt. jag får leka lite händig. idag blir det kycklingtacos vilket vi inte ätit på ett bra tag, ska bli mumsigt. kycklingen är framtagen så bara och köra, kanske jag ska laga maten idag? vara ännu mer hemmafru! haha.. men nu är jag riktigt kissnödig så måste springa in på toan! ha de bra!

passa på och slänga in två bilder, som togs på Terres 20årsfest! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0