börjar om från början.

Hejsan, har inte haft nå tid och skrivit på jätte länge och inte heller kännt för att skriva, men nu känner jag faktiskt att jag vill börja ordenligt. funderar på att starta en helt ny blogg men nej min kära vän mimmi har gjort bloggen så fin för längesen, men jag gillar den fortfarande. så jag börjar om fast i samma blogg, hoppas ni gillar det.. jag ska nu börja blogga så mycket jag bara kan om allting jag gör och hur mitt liv som student fungerar och allting runt omkring. men nu är frågan hur ska jag börja? hmm..

Det får börja med hur min dag har varit, idag är det sveriges nationaldag. men min dag har sett ut följande, jag vaknade vid elva och gick då och kollade på när älsklingen meckade min lilla bil, för bromsarna var slut. Sen har vi inte gjort så mycket, men just nu ligger jag i sängen och kollar på tv medans min pojke är ute och åker motorcykel.. jag har fixat lite inför fredag för då drar jag och några tjejkompisar till mora för min lillebror tar studenten där, stolt storasyster! Det blir whoop whoop, och det gillar jag! 

Jag har under 8 månander arbetat på Tokmunken, vilket har gett mig mycket nya kunskaper och jag har vuxit som person, men skolan var något som jag bestämde mig för att ta i första hand så bestämde mig för att sluta, för jag som person behöver mera tid för mig själv. Men i sommar blir de kanske lite jobb på ett korttidsboende och mycket plugg inför körkortet. Men tror jag mest behöver öva på att köra eftersom jag är bättre på teori än det praktiska. Något annat som är väldigt kul o berätta är att jag nu gått ett helt år på högskolan, inte dåligt! 2,5 år kvar, sen är man lärare rätt coolt om jag själv får tycka! :)


Juste en till rolig sak jag och min älskade pojkvän ska flytta till en två, och jag längtar i hjäl mig!!

nu ska jag försöka lägga undan datan och göra lite annat. hoppas ni alla mår bra. Puss och kram vi ses på stan! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0