börjar bra!

God kväll!

Nu ska jag skriva lite till här idag, är verkligen sugen på att skriva blogg nu och det är kul att dela med mig om  mig själv och vad som händer i mitt liv. efter jag hade bloggat förut kom jag på att jag hade tvättstugan, så jag har tvättat hela kvällen, men även ätit god mat som min älskade lagade åt mig pasta carbonara, mums! Jag har nydligen bränt en skiva till fredag, skivan innehåller både nykomlingar och gamla godingar. Just nu sitter jag och mitt hjärta och kollar på I.Robot på TV11.. Helt okej film, blir nog vaken i nåra timmar till. Men ska snart gå och lägga mig i våran sköna sääng som vi har kööpt ny madrass till.. Imorgon ska jag gå upp i lagom tid för att fixa lite här hemma för nån dag den här veckan kommer mäklaren för att ta bilder på lgh. Finns inte nån som läser här som är sugen på en etta, 37 kvm? Imorgon ska jag också gå och fixa lite papper så att jag får börja arbeta på det nya jobbet. Imorn ska jag nog också fixa studentpresenter till både min bror och till Linnea!

Täänk att det var ett år sen jag tog studenten, galet:o
Ska nu gå och lägga mig, hoppas ni alla får en god natt sömn och att ni drömmer sött!

Puss och kram!



nu blir de antingen criminal minds eller raising hope? hmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0