29/3

Hejhej

Just nu sitter jag i skolan. har precis skrivit klart ett skolarbete. Vilket känns rejällt skönt. Får hoppas att det blir något bra. Denna vecka blir skön. Skola idag, skola imorgon och sen onsdag-torsdag praktik. För sen är man ledig, ska bli jätte skönt. För just nu känns det som jag bara sliter, fast blir nog lite slit nästa vecka också eftersom högskoleprovet är på lördagen den 10. Om en vecka har jag och älskling varit tillsammans 6 månader, vilket är underbart. På fredag fyller min lillasyster år, hmm undra vad man ska köpa till den lilla skiten! I fredags var jag ute på underbar, vilket var kul :) och i lördags var jag barnvakt en stund, sen så åkte jag hem och myste med älskling bara. På dagen hade vi varit i sthlm och inhandlat nytt batteri och lite sådant. Jag åt då på donken, vilket kändes som hundra år sen! MUMS gott. Nu vill jag vara klar med skolarbeten så man får ta de lugnt lite. Men är ett tag kvar. Nu har man bokat in soldusch och face it behandling. På face it ska jag göra en lyxbehandling och sen vaxa hela benen. Det är laddning inför studenten. Nu har man bara skor kvar att köpa. Väntar fortfarande på mina klänningar. Får hoppas på att dom snart kommer, och får hoppas dom passar bra.

Börjar min lektion tjugo över, har Inger, efter det har jag klassråd och sen har jag religion. slutar kvart över fyra idag, orkar fan inte! Men sen idag ska jag försöka hinna träna. Snart påsk och jag och älskling ska köpa ett stort påskägg och dela på och som vi ska betala hälften var på. Sen ska vi moffa SÖNDER :) hihi!

hejsvejs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0