torsdag, snart helg!

hallllojsan.. så här har min dag sett ut, först så vaknade jag upp vid åtta ungefär, duschade gjorde mig i ordning och åt frukost, pappa kom o körde mig till skolan vid halv tio, började fem i tio =) då hade vi inger med lite redovisningar o så.. sen så hade vi lunch, och efter det birgitta i flera timmar... snacka om att man är trött, kom hem för ett tag sen, har hunnit varit ute med chica, och sen nu satt mig  ner här, ska snart kila i väg mot möte i multeum, känner mig lite osugen på det, för är så grymt trött.. men kanske är lika bra o gå.. sen tänkte jag ta tag lite i tränningen, vilket är ett måste, så skiter hur trött jag än är, så ska jag dit! jag ska träna idag, inte så länge kanske, men det duger med en liten stund.. så ser det ut för mig, för sen ikväll, har jag inte planerat ngt speciellt, inte vad jag vet, men men :) nu vill jag ha helg, och dte är det snart, riktigt skönt ska det bli. även fast vi bara gått några dagar nu, så är man fan helt slut, man är inte van att gå upp så tidigt, men man vänjer sig väl tillslut.


i smile when you are next to me..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0