skräpning sara

nu måste jag skärpa mig, och börja skriva varje dag.. kan inte skita i det. viktigt att få ut sina tankar här :)  just nu sitter jag och kollar lite på resalternativ, hm vad tycker ni ett hotel med fint utåt och nära till stranden och sen inte jätte fina rum, men ändå helt okej? där frukosten ingår.. eller ett billigt hotel med 300 m till stranden, fint utvändigt, men inte världen bästa klass... eller ett hotel som kostar lika mycket som det första, och har all inculsive, jätte fint utåt och innuti. 150 m till badet. hmm vad tycker ni? alla tre ställerna har bra lägen, och nära till stan.. kom med förslag :)


men nu måste jag skräpa mig o sätta igång med pluggandet, och lite andra saker :) men jag tackar för hjälpen i för väg! kram sara

Kommentarer
Postat av: sofia wilander

det med all inculsive :)

2010-01-25 @ 19:26:29
URL: http://wilander.blogg.se/
Postat av: Anonym

tack :)

2010-01-25 @ 20:18:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0