paaaaarty like a rockstar!

shululu alla!

fyfan nu blev jag irriterad , inlägget som jag skrev nyss försvann, fuck this! haha.. men får väl skriva ett nytt då..
inlägget kanske inte blir lika lyckat, men men, får väl bli som det blir. ikväll blir det partaaaj, fira mig för jag har fyllt 19, sjukt att tiden gått så fort, känns som jag var liten nyss.. firas av många underbara folk=)

nu känner jag såhär måste ta tag i träningen, nu gäller det! ;D i varje fall 4 dagar i veckan, så man tar tag i det!

nu ska jag inte sitta här och skriva massor, för egentligen ska jag sitta och jobba om bratz tillsammans med linda, vilket jag ser framemot..

nu ska jag ta tag i livet, bbye, hoppas kvällen blir lyckad för er alla!

mitt hjärta slår för dig daaarling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0