måste bättra mig på att skriva nu..

Hejhej..

Nu när man fått i ordning på livet och livet går som det ska, så ska jag börja skriva här igen.. För blogga är rätt så skoj när man lägger ner tid på det, och det är inget som man behöver göra varje timme utan kanske en gång om dagen, och den tiden har man ju tid med. Det är mycket som har hänt sen jag skrev förut, kommer inte ens ihåg vad jag skrev förra gången. Livet är på topp, nydligen fyllt 19 år, och livet tillsammans med christian går underbart bra. bor nu inte längre hemma, bor hos min älskling. året 2010 ska bli det bästa året, tillsammans med mina vänner, familj o pojkvän. 

idag så har jag varit i skolan, haft redovisning om min APU tid, apu= arbetsförlagd utbildning. och det gick väldigt bra. eftersom att jag var klar med allt, nu ska de bara lämnas in... men jag var inte direkt förberdd på redovisning, men det gick galant ändå, höll på i kanske 45 minuter.. så 5 minuter för lång tid. nu sitter jag här hemma och bara tar det lugnt, och är grymt trött, orkar inte göra någonting, har huvudvärk vilket jag haft hela dagen..

kryssningen som var för att fira linnea den 6 var underbar, och kul och umgås med brudarna. det var toppen!
jullovet har varit bra överhuvudtaget, firade jul i eskilstuna med älskling, hans mamma och staffan, och även staffans slääkt! :) sen på kvällen var vi hos mina föräldrar.. nyår  firades på UB! föööör lite dans säger jag bara...

snart kommer älskling hem, då blir det film och sooova tidigt för är grymt grymt trött :)


hej då ha de bra !







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0