dags för fredagsmys

Nu är fredagen här igen, går så fort tycker man. men det är skönt och få helg. sjukt trött idag. just nu sitter jag och väntar på min älskling som är och firar sitt kusinbarn. ikväll blir det lugnt, bara titta på tv, film sen massa mys. har inte orken att göra något idag, sen vill man ju ladda för imorgon. mimmsan fyller 20 år, ser jag framemot. ska bli skit kul nu ringde christian mig, o berätta att han är påväg hem. tror vi ska beställa pizza.

riktigt mycket fredagsmys idag :)


jag älskar min prins mest av allt. och skulle inte klara mig utan honom, han är mitt liv<3

älskar mina vänner till tusen.
medvänligahälsningar sara


sån vill jag ha hihi :) blir nog efter sommaren

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0