nu är det så här att

jag har väldigt tråkigt,
så nu sätter jag mig här och
skriver lite i min blogg. så
jag får något att göra.


Nu har jag sportlov vilket är väldigt skönt.
Fast jag är lite stressad över allt eftersom att
snart är studenten där, och har mycket kvar
att göra fram tills dess. Måste bli klar med
alla kurser, klara av projektarbetet som är
det viktigaste just nu. Sen är det viktigt att jag
hittar den perfekta klänningen till studenten.
Och den dagen ska bli speciell, ingen ska
få ta den dagen i från mig. Jag längtar!
vill bara att studentmössan ska komma
nu, så man får testa den. Gud vad lycklig
jag kommer vara den dagen, den 10 juni!

Någon som har tips på klänningar?


Sitter hemma och tråkar, är hemma och tar
hand om chica, för mitt hjärta är och tränar.
Har nydligen ätit en tallrik med jordgubbskräm.
Idag har Theresa och Jenny varit hemma hos
mig och vi åt pankakor, roligt att träffa tjejerna.
Sitter och tittar på söta chica som ligger och sover.
Imorgon blir det fotbollstunerning, ska dit och jobba
lite, hjälpa dem mindre barnen och så. Sandra
gumman kommer också dit så vi ska umgås lite.
Kommer tillbriinga nästan hela dagen där. Sen
på kvällen blir de nog träning med Erika! Träningen
behövs nu, för är så trött, och man brukar bli piggare
av träning. Vad ska man göra resten av lovet då? Hmm
får se vad det blir för något. Fredag blir de i varje fall
UNDERBAR, eftersom Kallebah kommer dit! Ska bli
very fun! :) Släppa loss lite.

Min helg såg ut såhär ungefär.

Fredagen tillbringade jag med mitt hjärta
vi gick på bio, blev shutter island. Den är
helt okej, inte den bästa direkt, som man trodde.

Lördagen gjorde jag inte så mycket. Tog de mest
lugnt. Var och hälsa på min mamma o gjorde henne
sällskap. Sen filmkväll.

Söndagen var också lugn. Och Chica kom hit, och
då blev det en promenad med henne, och älskling
kasta sig i en snöhög. SÅ söt! Sen åt jag tacos och
christian åt kycklingtacos:)

Nu ska jag se på TV. Sen klockan halv nio ska vi köra mormor
till jobbet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0