inte lite trött.

hejhej

sitter hemma, chica kom nyss hit. jag ska ta mig något och äta snart, sen kolla sommarjobb eller kanske till och med extra jobb, vilket är bra sen när man gått ut skolan. jag ska ju plugga vidare nu direkt i augusti, ska plugga till lärare, eller man kan säga förskolelärare. måste bara komma in på programmet. vilket ja hoppas. sen har jag bokat in mig på högskoleprovet. hmm, ska göra mitt bästa. hur svårt det än är.

ikväll blir det fira papa som fyllde år igår. så nu sitter jag här och väntar på att christian som ska komma hem vid sex. så ett tag kvar. är i varje fall sjukt trött idag, var det igår också. inte bra grejer säger jag bara..

nu ska jag sätta i gång att leta sommarjobb. lika bra och börjar nu :)

en sak till paradise hotel ikväll, det är final :D

byebye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0