helgen som varit.

Fredag:

slutade 20 minuter tidigare, så jag skulle hinna med tåget. skulle upp och möta älskling. kom upp vid 16.20. blev att vi gick rrunt och kolla lite kläder och så. och christian hittar självklart saker, men hm inte jag? men sen gick vi och åt mat tillsammans. sen var det tydligen dags att ta tåget hem. på tåget hem somna christian och jag satt och läste ur en bok: det ska bli ett nöje att döda dig. eller vad den heter.. sen när vi kom hem, så var det dags för bubbel, eftersom att vi skulle vi våran månadsdag. vilken var jätte mysigt, sen när vi kom upp så somna älskling fort. jag kolla på tv och sen somna..

Lördag:

vaknade upp vid tio, åkte hem till mormor hjälpte henne med mobilen. jag gick sen och handla groggvirke, eftersom det var supa som gällde på kvällen sen. men sen bar det av till vingåker, för shopping! började gå in i fyndtältet, där jag hittade ett par jeans som satt jätte bra.. pröva massor byxor, men vissa satt bättre än andra haha. sen så ville christian kolla skor, så gick in på scorett, men han hitta inga. sen blev det, de riktiga outletet, där vi fikade, kolla kläder i timmar. och hitta bra grejer för bra pris. i like it! sen åkte vi hemåt mot strängnäs, då åkte vi och hämta maria, efter det så åkte vi och hämta kajsa chica och kajsas syster. dom skulle ha skjuts. efter det så åkte vi och köpte grekisk mat muuumsfilibaba! sen åkte jag maria och christian hem till oss och åt den goda maten. sen var det bara att göra sig i ordning inför party. började dricka allt för sent, så blev mycket lite alkohol för min del, som vanligt. vilket börjar bli tråååkigt. tre stycken på förfest, med roligt innehåll. haha. sen blev det bk. dans hela natten lång, sen ugglans, sen hemåt och mys :) god natt vare sen!

Söndag:

började dagen med en promenad tillsammans med älskling och chica, vilket var grymt mysigt. solen sken, och allt var bara för bra :) sen när vi kom hem igen, åt vi lite frukost. sen somna vi om. vilket var skönt. sen gjorde vi inte så mycket den här dagen. kvällen slutade med wallander-byfånen i varje fall. bra film! :)

måndag:

ny vecka, med nya möjligheter. ledig dag idag! bara plugga idag.. fyfan!


hare bra, hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Svar från min blogg:

Jadu, får se hur jag gör! :) har värsta beslutsångest, balanze är ju ändå närmare iförsig. Men får se hur det blir! =) <3

2010-02-13 @ 17:23:39
URL: http://liindaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0