skolstart

Hejhej!

Nu kommer ni att få följa min tid på högskolan, hur allt går och hur jag utvecklas som person. Jag ska gå lärarprogrammet på mälardalens högskola. Ska bli så himla roligt att börja högskolan och sedan vara klar som förskolelärare om 3,5 år! Låter rätt grymt faktiskt. Det här e det jag verkligen vill med mitt liv, jag gör det för mig själv! Jag vill arbeta med barn och min tid på högskolan ska göra så jag utvecklas till en starkare person. En stark person som ingen kan trycka ner. Som grynet alltid sa "ta ingen skit", vilket även min mormor alltid säger till mig. Jag har redan blivit en starkare person tack vare min familj och min älskling och mina vänner. Jag är faktiskt stolt över mig själv. Men men, nu ska jag göra mig i ordning kanske skriver nått när dagen är slut, så ni får se hur min första dag på högskolan varit! Puss o kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0