nattinatti

god kväll!

sitter och kollar på csi, snart börjar även criminal minds. så ska
snart lägga mig i sängen tillsammans med den bästa människan som
finns Christian Vera:) måste somna skapligt tidigt idag eftersom att
imorn klockan elva ska jag träffa sötnosen Sejla, hihi som jag saknat!
ska även träffa maria på kvällen när hon slutat jobba. Sen måste
jag hinna med att gå ut och gå också, har varit duktig som fan
idag iaf varit ute och gått med älskade mamma i en timme o 10 min.
sen har jag tränat på deras maskin hemma, den är fan jobbig asså.
men det är riktigt trevligt att umgås mera med mamma, vilket man
inte hinner så mycket annars, så promenaden är perfekt för oss!
aja ska väl lägga mig nu och vänta på att min prins ska lägga sig
brevid mig. :) hihi god natt alla! Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0