längesen..

hejsan.

var väldigt längesen jag var här inne och skrev vilket jag känner mig dum över, vad har man en blogg till om man ändå inte skriver i den? Men nu börjar snart det vanliga livet igen, och då kommer jag även börja blogga igen. just nu sitter jag är i våran soffa med min älskade, är skit hungrig så blir att att äta efter detta inlägg.
har kommit in i eskilstuna på lärarprogrammet, börjar den 30 augusti. Om 3,5 år är jag förskolelärare, känns overkligt när jag tänker på det. nu kommer jag att få en inkomst så ska hjälpa och betala här hemma.. har även börjat jobba på helgerna, vilket känns skit bra, tjäna lite extra! men seriöst tänk jag ska börja på högskolan kan inte fatta att det är sant, men men. har även bestämt att jag ska spara pengar till en billig bil, som jag sedan ska övningsköra med..  juste har varit i turkiet med mitt hjärta och det var underbart, såå himla bra resa!

idag har jag även börjat mitt nyttiga liv, har varit ute och gått med mamma i en hel timme, och tränat på deras maskin dem har hemma duktig som fan, men nu gäller det att äta nyttigt också, vilket jag har lite svårare för.

idag har jag även städat här hemma, så det ser skapligt bra ut här hemma. imorn har jag bokat tvättstugan mellan 12-16, inte alls roligt. imorn blir det också gå ut o gå med min kära mor, och ska även lägga in ett träningspass!!!

nää nu måste jag äta. men skriver imorn! ha de bra puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0