..

hej igen!

sitter här o har nyss duschat. älskling är o tränar men jag har huvudvärk, svettningar och fryser på samma gång, hmm så har ingen ork att träna. och så regnar det ute så inte heller någon idé att gå ut o gå med mamma heller, eftersom det regnar, ursh för regn. jag som skulle komma i gång nu också.. fan asså, alltid är det något som kommer i vägen. men imorn om jag mår bättre och att det inte regnar, blir det träning och ut o gå. sen när mitt hjärta kommer hem ska vi äta kycklingtacos, mummus såå gott.. får hoppas att älskling kommer ihåg att handla det som behövs handlas. hihi..

jag lägger min lycka i dina händer älskling. du är den som får mig att le och du är den som får mig att skratta. jag älskar dig mest på denna jord, du är den mest underbaraste människa jag träffat, jag är din föralltid..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0