dagen har sett ut följande

hej o hallå alla läsare!

just nu sitter jag här och bloggar lite, tänkte berätta lite om min dag. jag vaknade typ klockan tio för jag hade bestämt träff med käraste sejla.blev en fika på café george, prata massa och bara umgicks. väldigt mys.sen gick jag hem till mormor och hon bestämnde att vi skulle ner på stan,där vi kollade runt lite och även då tog en fika, hihi tjooockis (A) sen hjälptejag mormor med hennes matkassor, sen så åkte jag hem med mamma o pappatill mig och byta om för det var dags för att gå ut och gå. sen åkte vi till hem till dom där jag och mamma körde lite på träningsmaskinen, medan pappa prata i telefon, sen gick vi ut och gick, en timme blev det, blev även lite springning också.sen gick vi hem till dom, för jag väntade att maria skulle höra av sig, sen möttejag maria babe, o vi gick hem till mig, o har bara suttit hemma och chillat, vi båda var helt döda. och nu sitter jag här hemma har precis duschat och skasnart äta lite mat med älskling! imorn blir det jobb, men på dagen hmm vad händer då? någon som ska hitta på nått roligt? eller vill göra nått roligt? :D

hoppas alla har haft en underbar dag, det har iaf jag! hihi..

god natt och sov gott puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0