24 augusti

hello!

jag sitter nu framför datorn och har kollat lite hur det kommer att bli för mig första skoldagen och så. ska snart gå o lägga mig för är galet trött och har ont i hela kroppen! min dag har sett ut ungefär såhär träffat mormor, vi tog en fika, o småshoppade lite. sen blev det fika med sejla och jens:D sen tvättid som inte är lika roligt, och efter det så följde jag med christian och gjorde några ärenden. sen klockan sju gick jag och mamma ut och gick, chica fick också följa med! :) gick ungefär 1 och tjugo min, fyfan vad duktig jag känner mig, men har jävligt ont i kroppen måste jag säga. sen har jag hämtat upp tvätten och ätit och kollat lite på skolgrejer och så..

imorgon blir det jobb på dagis, vilket jag älskar! det är verkligen det jag vill göra, jag vill jobba med barn och se dem utvecklas, så roligt! jobbar 9-15 ungefär! sen blir det väl gå ut och gå med mamma, o chica får väl också följa med då! men ska lägga mig nu så jag orkar upp! pusshej natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0