18 augusti

hejsan..

idag vaknade jag först vid fem då christian skulle till jobbet, men efter det kunde jag inte somnade. kanske somna igen vid åtta, nio! fyfan så vaknade inte sen förrän ett. då åt jag lite, sen har jag suttit här, jag måste snart fixa i ordning all disk som jag har, det måste verkligen göras. sen så ska jag göra i ordning mat till oss som vi ska äta innan träning! jag ska träffa mamma klockan sju då vi ska ut o gå, sen ska jag försöka hinna med ett litet snabbt träningspass..

´hare fint, ciaooo!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

:D<3

2010-08-18 @ 23:46:08
URL: http://aleexandraisabellasvensson.blogg.se/
Postat av: Sara

<3 miss you

2010-08-19 @ 21:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0