17 augusti

hej..

om 13 dagar börjar jag ny skola, nya människor och nya möjligheter.. börjar faktiskt bli riktigt nervös, men det ska bli spännande, och få uppleva nya saker och nya erfarenheter. det är lite läskigt sådär när man inte känner någon, hihi. men  det kommer nog gå bra, och kommer nog lära mig mycket på 3,5 år. känns rätt att börja högskolan direkt, för då blir jag snabbare det jag vill bli, och kommer då förmodligen jobba som förskolelärare om ungefär 4 år kanske! känns så himla bra...

just nu har jag tvättstugan vilket inte är lika roligt, ikväll blir det promenad med mamma, och förmodligen lite träning ¨på gymmet. nu ska jag äta upp min frukost, så jag kan gå ner till tvätteen snart!

förresten en sak till jag har världens snyggaste pojkvän, han är det bästa som hänt mig hihi!

pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0