helgen o lite annat..

hejsan, nu ska jag berätta lite kortfattat om min helg. :)

fredag: först ugglans park o kolla på dansen och såå. sen gick jag o carro till hennes syster och hämta hennes dricka, sen drog vi till terre. massa trevligt folk där, men lite av kvällen blev knaas, men så kan de bli.  sen sov jag kvar hos terre, det gjorde även victor, tobbe och danne:) det var trevlans.

lördag: städa hos terre och så. sen till mormor en stund, sen hem o myys, sen fixa jag mig och cykla ner till stan, och gick ut på UB med Linda och Sussi:) trevlans kväll. det värsta var bara att jag inte mådde så bra, eftersom jag nu blivit sjuuk, vilket inte är så bra. sen mötte jag jasin o prata ut lite, :) sen cykla jag hem, sen sov. :)

söndag: vaknade åt lite frukost, sen till gårn kolla film, och så. men orka inte vara där hela dagen , så gick hem, för mår inte speciellt bra.. så nu e jag hemma, sitter här bara och tar det lugnt. ska sova tidigt idag fan. för ska till skolan i morgon..


hoppas alla har haft en bra helg :) min har varit helt okej!

hur ska jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0