häärligt.

hejsan.. nu har jag pluggat klart allt som ska vara till imorn.. vilket är super duper sköönt. nu blir det kolla film, allt en tjej vill ha tror jag den heter.. gårdagen och idag har jag tillbringat på farsta teater, tillsammans med folk från olika ställen, vilket var väldigt roligt. afrikaner var där, och dem spela en teater för oss, vilket rörde väldigt mkt, så bra. om ni vill se den så är den på torsdag i paulinska skolan klockan sju, kostar 50, det går till deras hem i afrika, kenya. deras hem heter children garden.. ni kommer inte ångra er kan jag säga, underbart bra säger jag bara.. två underbara dagar!

vill inte sova själv i natt, har fått något ryck igen då jag inte kan sova själv.. o syster min har kompis här så det funkar inte heller. får väl sova ensam dåra.. kommer nog ändå somna gott i natt, eftersom jag är så trött efter denna långa dag, eftersom jag gick upp vid halv fem..

myskväll igår måste jag bara säga.. du får mig att le!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0