17/9-09

halllojsan! idag åkte jag ner till min kära mormor vid halv åtta, för att göra mig i ordning där nere. när jag var klar råkade jag slumra till lite, så jag bad pappi hämta mig och köra mig till skolan, vilket han då gjorde :) när ja kom till skolan tog jag en cigg, och ut kom då jannice och catrin :) sen åkte vi hiss upp till 4 våningen, eftersom att catrin har hisskort. (A) sen hade vi inger, pratade om APU hela lektionen, vilket var lite små tråkigt.eftersom jag var väldigt trött också.. sen vare lunch, kycklingcurry o ris, mums det är gott det! sen gick vi från matsalen, tog en cigg, prata lite med mallan.. :) sen så gick vi in på lektion då hade vi både inger och birgitta, pratade då om lite allt möjligt. sen vare dags vid tio över ett för ufföretags information, om hur allt egentligen ska gå till, vilket var väldigt viktigt att lyssna på. och nu är våran idée färdig vilket är fruktansvärt skönt tycker jag.. jag ska då vara ekonomi ansvarig,för jag är bra på att hålla koll på papper (: hihi. sen efter det så skulle jag och jannice på studiebesök men fick inte tag på ngn där, så det blev lite knas.. så vi gick och fikade istället, jesper hängde också med då:) myspys! :D hihi! sen åkte jag hem och nu sitter jag och pluggar.. försöker bli klar med det mesta så jag slipper det sen.. snart helg, fy fan det gillar jag! i morgon blire förmodligen underbar, men vet inte om jag ska dricka något.. får se. sen ska jag också klippa mig i morgon :D:D hih! lördag blire insparken, vilket ska bli kul eftersom vi ska fira jannice då:) hon har ju blivit stor flicka nu :D

pleease don´t leave me. cause i need you baby.. and you know it, and i know that you need me too. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0