16/9-09

på måndag drar man till stockholm, för att träffa massor av människor, det är något som globträdet fixat. men sen så stannar jag kvar där till tisdag. så jag o mallan sover kvar hos kenneth.. för resten åker hem och kommer sedan tillbaka på tisdagen.. ska bli väldigt roligt, det väcker gamla minnen från då man var liten, vilket är väldigt kul.. man får så mycket erfaranheter utav att åka på sånt här tycker jag...

nu ska jag ta mig något att äta, för lilla sara är välddans hungrig! sen blir det sätta fart med pluggandet, finns mycket som behövs att göras.. inte speciellt kul, men måste bli gjort..  blev inge högskoleprov för mig nu, gör det sen nästa tillfälle, för jag har inte pluggat något på det nu, så skulle aldrig klarat det. vill verkligen komma in på behandlingsassistens programmet i kopparberg, utanför örebro.. så fall man kommer inte flyttar jag dit nästa år dåra, hhih(A) stannar då kvar där i två år, sen får vi se vart jag hamnar.. finns nog något behandlingshem jag är intresserad av..

bli min min min bara min! <3

hare bra hejsvejs! kram sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0