14/9-09

hejhej allihopa.. nu sitter jag här framför datan, hade tänkt plugga. men har inte kommit så långt än... min dag var såhära, vaknade vid typ halv åtta, för mamma kom upp o väckte mig, o vi pratade lite o så.. sen satt jag mig vid datan, o efter det duschade jag o gjorde mig i ordning.
vid tjugo över tio åkte jag o pappa till eskilstuna eftersom jag skulle till tandläkaren, vilket jag tycker var onödigt eftersom att dem bara kolla typ två minuter... sen åkte vi tillbaka till stränkan, o pappa körde mig till skolan. lektionen hade redan börjat men gick dit, men blev inte så mycket gjort, för hade inte orken till det. sen hade vi klassråd lite snabbt, vilket gick bra.. där fick vi veta att vi inte hade någon samhälle, så vi hade håltimme från 12.00 till 14.30 :) hihi.
då lånade jag o jannice irmas moppe och åkte till jannice för hon skulle hämta sitt bankomatkort, sen var det dags att dra vidare till min mormor och hämta pengar, så gick vi och åt dubbeltoast på prinsen, mkt gott! följde sen med jannice till frissan, hon vart jätte fin i håret. :) jesper kom dit också, så efteråt gick vi till prinsen igen (A) moffa lite o åkte sen tillbaka till skolan, vi hade svenska då. vilket var dö tråkigt, men men.. sen åkte vi till station o vänta på irma, som skulle få tillbaka sin moppe. hon körde sen hem mig till mormor, där jag bara chillat och så.. sen hämta mamma oss, för mormor skulle jobba natt, när ja kom hem typ så gick jag ut en stund, sen nu sitter jag här och hade tänkt börja plugga som sagt..
imorgon fyller jannice 18 grattis till henne:) i helgen blire partaj :D :D:D
i morgon ska jag beställa klipptid, eftersom kom på att det kanske vore bra att klippa sig lite (A) haha..
jag är berdd på att göra vad som krävs tro mig, du får mig att le! jag vill bort härifrån och ta med dig, för vill bli din! det är nu dit val.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0