vet att jag måste bättra mig ;)

vet att jag måste börja skriva lite mera nu, men har inte alltid tiden till det. men ska försöka så gått jag kan.

ni är sjuka, bryr mig inte om er! tahah. skrattar ihjäl mig, hur orkar man lägga ner sin tid på det?

MIN DAG..

jag vaknade först vid halv sex, men orka inte gå upp, så somna om. gick upp tio i åtta, och gick till bussen som gick sexton över. såg förjävlig ut, men vem fan bryr sig.. haha. åkte till mormor, där hoppa ja in i duschen. och sen gjorde jag mig i ordning och så.. sen åt jag frukost, vilket smakade gott eftersom jag var väääldans hungrig. sen gick jag till skolan med jannice, och på vägen mötte vi sandra. kom lite sent till svenskan. där hade jag redovisning för högre betyg, det gick skapligt bra! :D sen skulle vi tolka två bilder, och det gick väl också bra. sen var det lunch, åt lite grann. och nu sitter jag på engelskan.. ;D efter denna lektion har jag idrott.;) sen slutar jag! då ska jag hem till mormor o chilla och så. sen får man se vad som händer! :D

mina vänner och familj är allt för mig. skulle inte klara en dag utan dem.


har jag gjort lite nya inköp, två par nya skor, en väska och två klänningar, plus min älsklings parfym (A)

ska väl försöka jobba nu byebye! pussokram!


Kommentarer
Postat av: lisa

älskar dig sara <3

2009-06-18 @ 22:39:55
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/
Postat av: Anonym

du e stark skit i annat folk syster<3

2009-06-18 @ 22:55:22
URL: http://amniesara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0