helgen;

hejsan hoppsan!

fredagen, gick jag o elin och tränade, vi var skit duktiga, efter vi tränat duscha och basta vi, sen tagga vi till kebaben och mötte bajken. efter det så gick vi hem till elin, där elin gjorde sig i ordning, sen gick vi hem till min mormor, för jag skulle lämna mina saker, och hon var tvungen att ta en promenad med zita! :) därefter gick vi till stan och mötte massa underbara människor. jag och jannice fick våra skrattanfall, (somvanligt). :D sen hämtade min kära mor och far mig, när ja kom hem åt jag pommes, sen gick jag och la mig rätt skapligt, innan jag somna snackade jag med roro i telefonen :D

lördagen, vaknade vid nio, eftersom jag skulle jobba. för har fått sommarjobb.. det var lite svårt i början, men man lär ju sig med tiden. jag tycker det var skit roligt i varje fall. jobbade mellan 12 och 15, det var typ lärningsdag eller hur man ska säga. sen gick jag hem till mormor och käkade. sen gjorde jag mig i ordning, duschade av mig och så. och vid sex gick jag hem till kära sandra där mimmi och kicki också varit, bääästa! vi drack lite och satt och chillade. sen kom toffe och benjamin efter ett tag. och när klockan var halv tio gick vi tjejer ner till Riva, där vi mötte anton och några. riva stängde typ tio så vi hann bara köpa en varsin cider:D sen gick vi allihopa hem till sandra, där vi drack snackade, och dem andra spelade kort;) sen bestämde vi att vi skulle dra till BK, vilket jag inte ångrar:D vi tog taxi, och kom in och dansade sooomfaasen! så jävla kul. och det kändes så brabrabra! :D sen gick vi och tog jackorna vid tio i två typ;D eller något sånt. kicki hade tydligen redan dragit ifrån oss :( så det var jag mimmi, sandra och anton som gick ner mot sandra, mimmi var helt craaazy som vanligt haha. och mina fötter dog typ :o sen kom vi till sandra och städade upp. sen kom dennis och hämta anton, och vi fick åka med upp till finningeskolan. för någon sa att det var fest, så man tänkte ju varför inet :D haha. men det skulle vi aldrig gjort., var typ ingen fest, så vi drog till OK, där vi tog taxi till sandra. det var då jag sandra och mimmi. vi kom hem dit , och somna efter ett tag. TACK SÅ MYCKET FÖR EN UNDERBAR KVÄLL, ALLA JAG TILLBRINGADE DEN MED :) <333

söndag; vakna upp hos sandra. så kom sandra upp med sin sööööta lillasyster och gulliga lillebror! sen bestämde vi oss för att gå och käka pizza, mådde inte speciellt bra från gårdagen. men var så jävla hungrig. så vi gick till min mormor först,sen gick vi och käka. men man kunde fan knappt äta haha. sen satt vi oss utanför kebaben och solade ;) och snackade om gårdagen. sen gick mimmi hem och jag och sandra gick och köpte cigg till mig och min mormor, och jag köpte även glass, och hon dricka och äpple. sen gick jag till mormor där jag gjorde mig i ordning. sen tog jag bussen 14.02 till gårn där jag skulle jobba. bara varit massa chill där med chill människor! :D sen gick ja hem vid åtta. och nu sitter jag här. ska plugga och så:/


ha de bra hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0