6/5

var skit längesen... har inte orkat skriva på länge, haft fullt upp..
mitt liv har gått upp och ner hela tiden, under den tiden jag
inte skrivit. men nu står jag påmina ben igen. och ingen
kan stoppa mig. jag saknar dig tiden, då allt var såå bra..
den bäästa tiden i mitt liv. allt kan inte bli som man vill..

men som sagt jag är starkare än du! det sista du ser av mig är ryggen...

det är inte så långt kvar till det är sommarlov nu, jag längtar i hjäl mig. vill bara åka bort långt härifrån...

saknar dig elvedin selmani, behöver dig. du är en person som man kan prata med om allt. och just den elvedin behöver jag :) du är speciell vännen! <33


sitter på engelska jobbar inte ett skit, men det har jag inte ork till :D
men snart börjar idrotten...

i morgon är det a-dag men man måste pallra sig hit halv nio ändå, har nationella i engelska,  sen ska jag gå och träna.

i helgen vill jag fan feeesta skiten ur mig, :D

hare bra hejsvejs! 1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0