10/5

hejsan svejsan.

fredag; skolan var fruktansvärt jobbig, var längesen man gick hela dagen, o nu gick jag ända till halv fyra, sjukt jobbigt. sen gick jag hem till mormor och bara tog det lugnt. sen kom sariis och hämtade mig med moppen, åkte köpte cigg. mötte annie och ewe. sen drog jag och sara hem till pamela, där det bara var massa chill! med massa trevlans folk! pappa hämtade mig vid tio, så kom hem skapligt..

lördag: jag och stephanie gick ner vid elva till kultur 09 eftersom vi skulle jobba :) sen blev man kvar där hela dagen.. gick hem typ vid halv sex. sen mötte jag jannice vi drog till rogge, där tog jag två cider och vi bara satt där och chillade, sen kom bobby och jesper oxåå. vi bestämde sen att vi skulle hitta på något så då bestämde vi att vi skulle dra till bobby. jag och jannice gick in på konsum och köpte godis. sen till mormor och hämta varmare jacka. sen gick vi och mötte sandra för hon slutade jobba halv nioo,(: vi tre drog upp till bobby där bara bobby var kvar:D där var det bara chill. sen drog vi till stan sandra skulle äta, men sluta med att jag oxå åt. sen drog jag och jannice hem med bussen kvart i ett:D data när ja kom hem, sen somna jag vid halv tre..

söndag: vaknade halv tolv åt frukost och såå. gick ut och rökte, och passade på att ta bort allt ogräs xD hahaha. sen duscha jag och så, sen kom ja till gårn vid halv tre typ, vi har bara tagit de lugnt.. sen stängde vi och har suttit här sen dess. blir väl film snart..





ha de bra allesammans! puuusshej!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0