10/3

livet går vidare. nu ska jag bara leva livet, och va lycklig med mina underbara vänner. jag har hela livet framför mig:D den rätte kommer när han kommer! mina vänner är mest värdefulla i mitt liv, och min familj då :) tack för att ni finns allihopa!

irma du är bara för bra! du är bääst! <333

missade bussen till eskilstuna, så väntade tills min morbror kom, så åkte jag med dem till eskilstuna, för skulle till tandläkaren, det gick skapligt bra! sen så väntade jag på att tåget skulle komma, köpte korv och ngt att dricka. sen så kom tåget fem över elva, sen tog jag bussen till skolan. och nu sitter jag här fyfan! är skit trött idag fan, somnade rent så sent och gick upp sex i morse. :o

efter skolan ska jag gå och bada tillsammans med alla möjliga, nicenice, sen blire sola :) fett skööönt! och sen blire hem och plugga och det är inte lika roligt:/ psykologi prov på torsdag ::( ush och fy och blääh!

nu ska jag börja jobba, ha de bra allesammans, <3

mamma jag älskar dig ! <3

Kommentarer
Postat av: alexandra svensson

<333

Postat av: alexandra svensson

Saknar dig gumman <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0