inte så långt kvar nu..

hejsan..

snart drar jag och sandra till mallorca, det ska bli så jävla kul och skönt, är bara tjugo dagar kvar nu. ska bli så skönt att bara umgås, slappa, dricka, soooola och baaaada! fyfan! det kommer bli underbart:D en hel jävla vecka utomlands, fyfan. skönt att bara komma bort. jag lääängtar ihjäääl mig! hihi! :D

den 24/7 var jag på avskedsmiddag hemma hos jenny eftersom hon ska åka bort i 4 jävla månader :o lång tid asså.. men sen gick vi ut på underbar. hela kvällen blev otroligt lyckad!

sen den 25 så var jag på terres mammas bröllopp. det var verkligen skit fint, och ännu en lyckad kväll.

idag var det adjö till jenny eftersom hon åker i morgon,:/

ikväll blir det en tidig kväll eftersom gårdagen inte blev så tidig:P haha

du får mig att le, längtat efter dig.. <3


Kommentarer
Postat av: Sandra

åh jag längtar som en tok :D ska bli så jevla skönt och kul! ;* <3

2009-07-30 @ 00:18:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0