torsdagen den 22/1 -09

hellojsan..

är fruktansvärt trött idag. för jag somnade vid ett igår, bara för att jag skulle skriva klart den där skiten om utvecklingen.. sen vaknade jag vid sju i morse, och nu är klockan snart tolv och har svenska. det suger rejällt mycket., men sånt är livet.. förlåt älskling för igår, känner mig så dum. men det känns bara så konstigt att ingenting stämmer. tårarna kom fram igår det var fruktansvärt, allt kändes bara så jobbigt. är inte på mitt glada humör idag, för är helt slut., det är inte min dag idag i varje fall :/ .. alexander hallvars persson du är värd guld...

första gången jag såg dig gjorde att det blev en stor förändring i mitt liv.
saknar din närhet och doften av din parfym. tycker om att kyssa dina
läppar, när jag väl har börjat så kan jag inte sluta. du ger mig trygghet.
du ger mig något som ngn annan aldrig givit mig.du ger mig allt
jag vill ha. du är för bra för att vara sann <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0