sjuukt skoj!

hej :)

jag kom nyss hem från stockholm. har varit på CHRIS BROWN. :):)
det var hur kul som helst, men det värsta är att jag knappt har
någon röst kvar :o o det är inte braa det. konserten var helt otrolig
, det bästa var när han tog av sig trööjan faktiskt(A) där missa ni
något tjejer. ;) kvällen blev rejällt lyckad. jag har inte lusten just
nu att skriva ner precis allt. för jag är ganska sömnig...

fick en dooleys av malin i present TACK!! <3<3

i morgon blire PAAAAAAAARTY! ska fira
linda som nu fyllt arton år den 24 januari.
det ska bli rejällt kul. min helg kommer
vara heeelt suverän:)

men ska ta och sova nu.
alexander du lyser upp mina dagar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0