heeeeeeeeelllo:)

hej..

min dag började inte speciellt bra idag, det första jag gör är att bråka med mamma så är helt slut nu.. inte gråtit så mycket på länge, det gör ont innuti mig att bråka med henne.. de är sjukt jobbigt. mamma är den som alltid förstår mig, men nu blev det bara så fel. från att vara en liten sak till att bli hur stort som helst. det ska alltid gå över gränsen. fy fan alltså. men jag älskar min mamma och det kommer jag alltid göra. det var faktiskt längesen något sånt här hände, och varför ska det just hända nu? förlåt mamma menar det verkligen...

sen kom jag till mormor och blev lite bättre då, gjorde mig i ordning och så. sen åkte jag till skolan . och har nydligen haft redovisning det gick skapligt bra. nu sitter jag på svenskan och förberder för redovisning i morgon. efter det här har jag lunch sen engelska sen idrott och sen har jag ngn annan ny lektion, slutar inte förän 16.15 idag :( ushush! inte kul de, är redan överdrivet trött. när jag kommer hem ska jag äta, sen måste jag göra klart svenskan. sen blire gårn har tjejmöte som vanligt. får se om jag ens får komma hem idag, mamma var skapligt arg! fyfan! :(

hare bra . <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0