puuulkaraaace!

kom hem för typ en timme sen, har varit och åkt pulka eller jag åkte på plastpåsar:D funfun! fy fan man rulla ju nästan ner för backarna xD helt sjukt fyffan !:D hahhah. roligtroligt.
just nu sitter jag och väntar på min kära vän stephanie :D hon ska sova här i natt. :D det ska bli mys. lär ju kolla på film eller ngt sånt.


vem fan kom på kärleken? den suger om jag ska vara ärlig, man blir bara sårad fyfan för den! men nu ska vi vara glada tycker jag:D man ska inte gråta över en kille som min mamma alltid säger till mig :) hihi min mamma är för gullig hon, så här sa hon till mig: du är en vinnare och han är förlorare. han har förlorat en skatt. jag höll på att börja gråta när ja läste vad hon skrev så gulliiiig :) älskar henne till tusen:D

i morgon blire plugga på dagen, sen blire väl förmodligen feeeeeeeeeeest på kvällen fyfan vad niiiice! :D:D:D <33333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0