hello.

vaknade klockan sju, gjorde mig i ordning och sen åt frukost.
sen när klockan var tjugo i nio körde pappi mig till skolan,
vi hämtade upp jannice vid ok :D sen började jag klockan
nio , den lektion höll på i ungefär två timmar, men fick typ
inte ett skit gjort. sen gick jag åt :D äcklig mat var det i varje
fall. sen klockan tolv börja nästa lektion, och den håller nu
på till klockan tre, men får sluta nu om jag vill. men jag väntar
på att lisafisa ska sluta, för vi ska arbeta med vårat arbete.
:D sen ska jag hem och plugga lite, och sen blire andra
avenyn. :)

Im sorry
For all the words I didnt say
Its too late
Cause now youre gone so far away
I feel like Im lost
With nothing left but shattered dreams
Im so lonely
Im holding on to memories..

MEN NU JÄVLAR SKA JAG GÅ VIDARE. DU ÄR INTE VÄRD MINA TÅRAR!!!
du var aldrig kär så som jag var. men kan gå vidare utan dig, har varit med
om värre saker. så det här klarar jag tamefan av asså! och idag är jag


Kommentarer
Postat av: lisa

SARA du klarar dig utan han, <333

2009-02-25 @ 21:25:23
URL: http://lisaagustavssons.blogg.se/
Postat av: sara

du e stark gumman<3

2009-02-25 @ 22:51:36
URL: http://saaara.blogg.se/
Postat av: sara christiansson

jag vet gör det! ingen kille ska någonsin få trycka ner mig så långt! tårar för en kille är en onödig sak! <3

2009-02-26 @ 10:16:49
URL: http://saaraelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0