alla hjärtans dag..

började dagen med att gå till tandläkaren de gick bra där.
sen åkte ja hem o gjorde mig i ordning, duschade och så.
sen vid halv tre åkte jag och mamma i väg. vi åkte
till hedemora för att överaska rasmus som hade match
där :) han var skit duktig idag, stolt storasyster..
sen åkte vi hem, :) då köpte vi godis och åkte hem
och bara tog  de lugnt och moffade., ja mamma o pappa:D
hihi. nu sitter jag här och kollar på the perfect man:D
sjukt bra film!

alexander hallvars persson du är mitt allt och jag saknar dig varje dag.. önska du vore här nu. allt känns så konstigt nu, vill inte förlora dig. du är det bääästa som har hänt mig. och är så lycklig vid din sida. <3



mamma jag älskar dig ! tack för idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0