<3

halllojsan!
min dag har sett ut på följande viss, först vaknade jag halv åtta. hoppade in i duschen fixade mig och så. sen så åt jag frukost. pappa körde mig till skolan typ kvart över nio, började med samhälle klockan 09.35. den lektionen fick vi sluta lite tidigare i från, så då hade vi tjugo minuters rast till svenskan, på svenskan satt vi bara och läste hela lektionen. sen vid tjugo i tolv hade vi lunch, det var kebabskav och ris, det var gott. :) sen hade vi engelska, där jag inte jobbade så mkt, för hade inte så stor lust med det. sen vid ett fick vi sluta för att vi skulle då hinna gå till IP, på vägen till IP så blev mina fötter inte lite blöta, så hade svårt att få på mig skridskorna. var faktiskt rätt så kul och åka skridskor, åkte ett tag.

sen bad jag pappa komma med nya skor och strumpor och då körde han tillbaka mig linda och kim till skolan :) haha slöa med andra ord;) sen började vi med fritid för funktionshindrade klockan tre och slutade vid fyra och då tog jag bussen som gick fem över fyra till stan, gick hem till mormor och åt mat och så. sen drog jag till kommun huset där vi hade årsmöte med ur, det gick skapligt bra. nu är man med i styrelsen det känns otroligt bra :)

sen fick jag veta att jag får följa med till UUURIX :D:D sen efter mötet gick jag till mormor igen och hämta min väska. sen gick jag och mötte patten, amanda, fian och malin vid bussen, bussen gick 19.01, vi åkte upp till gårn där det var chill och bara träffa massa underbart folk. sen vid kvart över åtta gick jag hem, fixade till lite med ungdomar mot droger grejen, och nu sitter jag här och har jätte tråkigt. men ska väl försöka göra klart lite andra saker. börjar halv nio i morgon , och kvart över fyra i morgon har jag utveckliingsamtal, hihi pappi ska följa med :) hihi. lillebror åker hem redan i morgon, men de är kul att du får vara med i helgen i varje fall, glad för din skull:) men kommer sakna dig, men vi ses ju snart i hudiksvall, :)


och nu vill jag berätta hur mycket jag älskar min familj och mina vänner eller nej förresten det går inte att beskriva i ord hur mycket jag älskar dem. vissa är speciellare än andra<3<3.

sara sis jag saknar våra tider, då vi var jämnt, fan asså att det blev som det blev, men det är vi föralltid vad som än händer! även fast vi inte umgås lika mkt så finns jag här för dig närsomhelst på dygnet...

men nej nu kanske jag ska sätta igång med pluggandet, eller vad säger ni;)

byebye! hare bra allesammans! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0