shulululu!

shoo, sitter nu här. tänkte snart duscha.
allt är typ packat nu, och det känns
fruktansvärt skönt. mamma kommer
hem vid fem då ska jag umgås lite med
henne o fixa lite saker o så.. sen ska
jag förmodligen träffa sara, o även theresa..
eftersom jag åker i morgon bitti.

i natt blire sova hos sandra baby,
vi åker i natt någon gång, planet
går vid sju någon gång.
jag har fan inte fattat att
vi ska åka än:o fyfan asså..
kommer förmodligen
inte sova något sen, men
det får bli sova på planet.
kommer hem den 25 augusti.
ska bli så jävla skönt att komma
iväg ett tag, så man får slappna
av lite.. :) höhö! får väl hoppas att
dom har slutat bomba där nere
fan, tur att vi bara ska landa i närheten
och inte bo i närheten :P haha.


ann-louise maria christiansson jag älskar dig mer än allt. den bästa mamman man kan ha.<3



you are soooo seeeeeeexy ;)

Kommentarer
Postat av: alexandra

Hoppas ni har det bra :)<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0