hej hopp! :)

nu sitter jag hemma och chillar bara. allt e lite jobbigt just nu,men mår ändå rätt skapligt bra emot vad jag brukar göra. i skolan blev det lite konstigt idag. dom hade tagit fel på dag, vi skulle inte till projektarbetsgrejen idag. så det blev lite tokigt. så gick inte på första lektionen, den skulle börja fem i tio. då hade jag håltimme till tio över ett, inte speciellt kul, men men. umgicks lite med jannice, linda och johanna. vi satt oss i bibblan. vid typ tolv gick vi och åt för då kom mimmsan. maten i skolan var inte speciellt god idag, men fick duga. :) sen vid tio över ett hade vi samhälle tillsammans med hotell och resturang. :) trevlans. sen så skulle vi haft svenska, men istället gick jag och några till bf2 och berättade om APU... haha lite skämmigt i början. men det gick faktiskt bra måste jag säga, även fast man stammar lite, men vem bryr sig:P haha.. efter skolan gick jag till sandra baby som är hemma och är sjuk, hade saknat henne, träffades en stund bara för att prata. sen så gick jag till mormor och umgicks med henne lite granna. och fick mat som vanligt. sen kom mamma och pappa och hämtade mig, vilket var jätte snällt utav dom. :) nu har jag suttit här ett tag. i morgon börjar jag vid tio, då har jag samhälle. vilket jag har läxa i .:( ush och fy.. massor läxor redan, fattar inte asså... måste ju få ta de lugnt i början tkr man, men nope, hårda tag direkt!


vissa stunder är det helt jävla underbart måste jag säga..

juste tack för helgen allihopa som jag spenderat den med. var väldaans ruuligt, tycker jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0