en dag kvar nu..

i helgen har jag varit i södertälje o sthlm..
fredag, firade aida. först var vi i östertälje
och åt massa gott. drack lite vin o så..
sen gjorde vi oss i ordning. o då fick jag
reda på att vi skulle åka limosin till sthlm.
haha blev helt jävla chokad. det var en riktig
rolig överaskning, tack aida! det blev att
vi gick in på mangobar, jag tyckte det var
ett nice place! :) dansade skiten ur mig. hah
sen åkte vi o sov! tack för kvällen, o hoppas aida
fick en lyckad födelsedag! <3

lördag, vakna vid åtta först men somna om.
sen vakna vi av att en gubbe står o säger
hello flera gånger, han var fett vidrig, blev
riktigt skraj måste jag säga:o aida o
sofia åkte sen till östertälje dom skulle
hämta lite saker. då åkte vi andra o köpte
pizza :D mmuums. sen drack vi lite grann
o vid åtta gick vi till pedeltåget, för då
var de dags att åka in till stan, för att
se the voice. där mötte vi aida o fia
igen. nicenice.. när vi varit där gick vi o
åt, o gick sedan till någon kulturfestival
på gustavadolfs torg. haha kunde inte
stå stilla, var tvungen att dansa :d
sen åkte vi hem o de hände lite
roliga saker på vägen tithiih.sen sov
vi.,
söndagen har bara varit massa chill.
måste fan börja packa nu asså, åker
om en dag. helt jävla sjukt. ska ha de så
jävla roligt. är redan nervös fan...


TACK FÖR EN UNDERBAR HELG TJEJER <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0